søndag 8. mars 2009

Utrolig men sant!


Peru rett og slett, for de som lurer, tror jeg da, hakke sett det der i midten så
ofte, men sikkert riktig.
Kommer til å legge ut noen fler bilder nå var planen, har vært litt rundt forbi, og pådratt meg
en aldri så liten matforgiftning på leir oav osv. jeeee, leiren øverst til venstre der, dere ser dassen
i midten, litt til venstre der, den kjenner jeg bedre enn deg, hvem du nå er;)
Ellers var jeg på poltistasjonen en dag og rei, var før jeg ble dårlig, da ser jeg sånn ut, jada, lett!
Var ganske fasinerende faktisk.

Ellers ser du Misti til høyre, en dag jeg var litt tidlig pån, da måtte jeg ta bilde... smud
quiro empanada sin gas for de som lurer forresten.. forstå den som vil!






Der til venstre spiller jeg og noen andre(jeg ville sagt totalt udugelige, men det kan mann ikke si så) Peru Volley, det var altså før jeg bestemmte meg for at det var en god ide å spise rå løk som har liggi i sola en stund intill maten..
Deslags aktiviteter etterpå var mindre gøy, jaaaddaa..








Jente som var med på leir, husker ikke navnet,
men det var mange alrighte mennersker der,
ungå rå løk og det blir en fin leir hehe
Miguel er en kanon bra leder for de som lurer, og er litt inn i arbeidet her.

Alle her nede er litt mindre enn oss, han tassen jeg holder i handa er Samuel, sønnen til Eusebio
han og broren Eusebio var noen skøyere, så ble litt tull ja.
der er Eusebio junior Husto og Samuel

Debildene her er ganske spesielle, de er fra en
søndagsskole oppi Selva alegre, altså en bydel i
Arequipa, tror det mest bare bor fattige akkurat der de hadde den skolen..
Hugo, den ene evangelisten betemmte seg for at vi skulle bli med han på lørdagen, vi visste ikke hva det var, som sagt endte vi opp ved ett knøttlite bygg de hadde laga for møter..
Det var en haug med unger, som tydlig hadde vært med før, de kunne bøkene i bibelen på rams osv, spesiellt:)



Det bilde hvor jeg drar på meg ett smil blir det siste, det er sønnen til Hugo
som jeg fikk vite etter leiren tror jeg, da hadde jeg hatt han
rundt meg en god % av tiden, han syntes vel en hvit person var kult.. japp, nok for i dag, lomo de chikle i morgen håper jeg på!!
Forresten glemmte jeg å si at han hvite dotten på bildet med alle de ungene på, er kommet ned hit for litt siden. Per Olav Mangelrød for å være formell, han sitter til høyre der oppe,
jada, får sikkert se mer til han!

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Bra til å være en "udugelig" blogg må jeg si!:P Artig at du oppdaterer bloggen, ser ut til at dere har det bra;)
    Hilsner fra Stine og Lene

    SvarSlett
  3. hvorfor i alle dager er ikke www.stappe.blogg.no med pà blogg lista de kjòttnisse! det er en meget meget aktuell og oppdatert blogg som alle burde innom!
    oddvar..

    SvarSlett